מרווחי הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 3 שבועות יונק הנקה מלאה ללא תוספת ת.מ.ל הבעיה היא שאין פערי זמן הגיוניים בין הנקה להנקה ז"א הוא יונק כל שעה ולפעמים אחרי חצי שעה שוב ובכל מקרה לא יותא משעה וחצי בין הנקה להנקה . מדי פעם הוא ישן 3 שעות ברצף-וזה הפער הכי גדול הבעיה מתעוררת בלילה מכיוון שאני מתמוטטת (יש לי עוד ילדה) ולא מצליחה לישון בכלל הלילה נתתי לו סימילאק 60 מ"ל ואכן הוא ישן 3.5 שעות האם משהו בהנקה לא בסדר ? זה קשור לאוכל שלי ? ז"א אולי אני לא אוכלת מזון מספיק עשיר ? את יכולה להפנות אותי למאמר מקצועי בנוגע לתזונה שלי בצהלך ההנקה ? תודה
היי דנה, החלב שלך בסדר. אין מצב שחלב לא מזין מספיק. מה שכן-הדפוסי אוכל שלו תקינים לגילו. סבלנות, הבנה ואורך רוח הם המרכיבים החשובים כדי להשאר שפוייה. הדברים מסתדרים = ומשתנים לפי ההתפתחות של התינוק. לפעמים זאת תנוחה או אחיזה לקוייה שגורמית לפערים קצרים. אז כדאי לך ללכת למפגש של ליגת לה לצ'ה או ביקור אצל יועצת הנקה מוסמכת. www.lllisrael.org.il או לטלפן ל-מ.מ.ש. על מנת לקבל מספרי טלפון של יועצות הנקה - 03=-647-2411 בהצלחה אלן