שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, חזרתי לעבודה לפני שבוע ובני בן 4.5 חדשים. אני מנסה לשאוב במהלך היום בעבודה אך יוצאות לי כמויות קטנות של 30-50 מ"ל במשך חצי שעה!. לעומת זאת, כאשר אני שואבת בבית בזמן ההנקה יוצא לי 100-120 מ"ל. האם יש לך עצה איך לשאוב כמויות גדולות יותר? במידה ואפסיק לשאוב ואניק רק משעות אחה"צ ועד למחרת - האם ההנקה תימשך?
היי שרון, אם את מצליחה לשאוב הרבה - בבית בזמן ההנקה, אז תשאבי בבית. תצליחי בצורה כזאת לצבור מספר מנות - אם את מרגישה גודש או מלאות בעבודה אז תשאבי כדי להקל - זה יכול להשתנות בהמשך או שלא. אין חוקים. אם תמשיכי להיניק כאשר את עם התינוק זה יכול להמשך עד מתי שתרצי. בברכה אלן