פטמות בהריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 36 להריוני. שמתי לב שעל אחת הפטמות יש עור יבש בצבע צהוב, (בעבר זה היה מאד בולט ובכמות יותר גדולה וקילפתי את הקליפה הזו, זה יצר לי חור קטנטן וגרם לי לצמרמורת... אך עבר בלי בעיה). האם עלי לשמן את המקום ? האם זה הקולסטרום ? לתשובתך אודה. שלי.
לקריאה נוספת והעמקה
היי שלי, נראה לי שאת צודקת וזה קולוסטרום. לא נראה לי שצריכים לדאוג. את יכולה לשים משחה אם זה מרגיע את האזור. מוזמנת למפגש הכנה שלנו ב- 16 אוקטובר!! רישום במשרד 03-647-2411 בברכ ה אלן