חלב שאוב שהופשר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עוד שבוע אני חוזרת לעבודה וכוון שחשובה לי מאד הנקה מלאה התחלתי לשאוב ולהכין שקיות עם חלב לביתי בת השלושה חודשים מבעוד מועד. "אספתי" כ-40 שקיות. ביום כיפור התקלקל לנו המקרר והטמפ' במקפיא ירדה לטמפרטורה של מקרר. כל השקיות הופשרו ונשארו קרות מאד(כשהבחנו בבעיה). בעלי ביקש מהשכן להקפיא מחדש את שקיות החלב השאוב. האם נהגנו בחכמה? האם ניתן להשתמש בחלב זה? תוך כמה זמן כדאי להשתמש בחלב,לכל היותר? לידיעתך כל שקית הכילה 100 מ"ל חלב שאוב. תודה
אוי, מלי, כואב לי לשמוע על התקלה! יותר כואב לי לבשר לך שלא רצוי להפקיא חלב שינית. לא כדאי להסתכן. באופן כללי אסור להקפיא אוכל מכל סוג לאחר הפשרה. גם כך עם חלב אם. צר לי, מציעה לך להתחיל שוב, את תצליחי עד מועד התחלת העבודה - וזה בנוסף להנקות - תדעי שכשתחזרי לעבודה יהיה לך יותר קל כי אז את מדלגת על ארוחות. ממילא תצטרכי לשאוב בעבודה כדי להקל גודש שייווצר כתוצאה מדילוג על ארוחות. כל הכבוד על הנחישות ! אם תרצי מערכת נהדרת לשמור על המנות אז תראי באתר: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82&ArticleID=52 בהצלחה אלן