הנקה ומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבר מבולבלת. ביתי בת חודשיים מקבלת רק חלב אם - לרוב ביניקה ולעיתים רחוקות גם מבקבוק. הרופא אמר לי לשלב גם מים. האחות בטיפת חלב אמרה שאין צורך. אז מה באמת?? מה יש במים שאין בחלב אם? תודה מראש וגמר חתימה טובה
היי גלית, הכל יש בחלב אם כולל נוזלים הדרושים לתינוק כל עוד יונק באופן חופשי ובלעדי. האחות צודקת. הרופא כנראה לא מעודכן (15 שנים מאז המחקר). ההנקה עונה על כל צרכיו של התינוק כולל צמא. עשו מחקר אצל הבדואים בנגב בקיץ לבדוק אכן אם מספיק רק הנקה. וגילו שככל שהתינוק מקבל הנקה לפי הצורך לא לפי שעות קבועות מראש - אז אין צורך ורצוי להיניק באופן בלעדי. מתן מים בבקבוק עלול לפגוע בהנקה. בברכה אלן