שילוב בקבוק והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 10 ימים ומאז שחזרנו מבית החולים הוא יונק בכל שעות היום לפי דרישתו ובלילה מקבל בקבוק - בערך 3 במשך הלילה , ושאלותי : 1. בימים הראשונים בבוקר היה לי גודש וכעת כבר לא - האם החלב עומד להגמר ? 2. במשך היום הוא יונק בשעות ומרווחים לא קבועים דהיינו לפעמים כל שעה - האם זה תקין ? האם המרווחים בין הנקה להנקה יגדלו עם הזמן (זה קצת מתיש) 3. יכול להיות שהוא לא שבע עקב דילדול החלב ? אודה עבור תשובתך
היי דנה, הכל נשמע תקין לגמרי חוץ מהבקבוקים בלילה. אם את צריכה לקום ממילא לתת - אז לא כדאי כי עדיף לווסת ולבסס את ההנקה באופן טבעי. שאיבות ומתן בקבוקים משבשים את התפוקה שלך. לא חבל? אחרי כ-חודש-6 שבועות אפשר להתחיל לשבש על ידי שאיבות. אבל לא חובה. כל עוד שהתינוק יונק ומאושר ומוציא פיפי וצואה אז הוא ניזון היטב. בברכרה אלן