שמש והנקה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי יונקת בלבד והיא בת חודשיים לערך. בקרוב אני נוסעת לים המלח לשהייה של שבוע בשמש. האם שמש משפיעה על החלב בחזה? אני נוסעת לטיפול בפסוריאזיס ואשהה הרבה בשמש (הילדה תהיה בצל ובמזגן כמובן). האם חשיפה החזה לשמש גורמת לייבוש חלב חלילה? האם ישנם הגבלות כלשהן ממלבד כמובן להיחשף בשעות הטובות.. תודה מראש
היי גלית, אין כל בעייה להיות בשמש (מבחינת החלב לא מבחינת הקרנות בכלל !)- תחשבי על כל השבטים באזורים מדבריים - והנשים שחוזרות לשדות מיד אחרי הלידה - תהני-תבריאי - ומאחלת לך גמר חתימה טובה. אלן