כמה לשאוב לארוחה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריכה לחזור לעבודה בעוד שבוע וביתי תהיה בת 3 חודשים. אני מניקה הנקה מלאה ורוצה להמשיך בכך. כמה אני צריכה לשאוב עבור כל ארוחה שאחסיר? כפי הנראה אחסיר 2 ארוחות ביום ואני כבר אוגרת חלב שאוב קפוא.
היי מלי, אין כמות אחידה לכל תינוק או לכל ארוחה. תלוי במצב רוח שלה. אני ממליצה להשאיר מספר מנות - 100 + 50 + 50 ועוד כמה בתא הקפאה. אם צריכים עוד אז מפשירים. זה עדיף מאשר להשאיר כמות גדולה ולזרוק אם היא לא תגמור אותה. יש להאכיל גם בצורה איטית - בקבוק מונך מקביל לרצפה ולא להעלות את הבקבוק כך שהחלב יורד מהר לגרון שלה. היא תאכל פחות אם היא אוכלת איטית יותר בברכה אלן