גלולות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי ילדה לפני חודשיים לפני כחודש היא התחילה להשתמש בגלולות למניעת הריון של סרזט, והשאלה היא: אם היא מפסיקה לקחתם האם זה משפיע על ההנקה או מפחית את כמות החלב ? ושאלה נוספת: והאם היא תקבל מחזור למרות שהיא מניקה כי היא הפסיקה את הגלולות ואך זה בא לידי ביטוי בהמשך ההנקה עצמה. לתשובתכם המהירה ואשמח לקבל תגובה מרופא שנמצא כאן...
היי כריס, סרזט לא אמור להפריע להנקה. אנני רופאה - אז אם תרצה תשובה מרופא כדאי לפנות לפורום רפואת נשים. קבלת מחזור מאוד אישי ומשתנה מאישה לאישה. בברכה אלן