ירידה בכמות החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן, תודה על התשובה, אך זה לא זה. העובדה היא שלאחר 5 חדשי הנקה הרגשתי בירידה בכמות החלב. היום ניסיתי גם לשאוב, והתוצאה היתה בקושי 35 CC , כך שעובדתית ירדה לי מאוד כמות החלב. לכן אני חוזרת על השאלה - האם טבעי שכמות החלב נופלת אחרי 5 חדשי הנקה? טל
היי טל, הכמות של החלב תלוי בכמות הגרייה. ברגע שמשבשים את התפוקה (עבודה, העדרויות, שאיבות ומתן פורמולה) זה משפיע. את שואלת אם טבעי? לא - אבל גם לא טבעי השיבושים. את דורשת מהגוף שלך משהוא לא טבעי. בכל אופן. התינוק יונק יותר חזק מאשר שאיבת המשאבה כך שככל שהוא מסכים אז תניקי. אם את לא מצליחה לשאוב - תגבירי או תשלימי עם העובדה שהוא צריך לקבל משולב. מאחלת לך הצלחה רבה-ושנה טובה!! אלן