התעורריות תכופות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן בתי בת 8.5 חודשים ואני מניקה אותה מלא (זה גם עדיין האוכל המרכזי לה למרות שהתחלנו לפני כחודשיים מוצקים).היא אוכלת 8 ארוחות ביממה . בשבועיים האחרונים היא מתעוררת לי כל שעה וחצי מההירדמות 2100 . אני נותנת לה מיים והיא שוב נרדמת ...אבל כמה שוב .. אחרי שעוברות 3 שעות אני כבר מפרשת את ההתעוררות כרעב ומניקה אותה (לא תמיד היא יונקת כאילו היא רעבה אלא כ " אם זהכבר פה אני נשתה עוד חלב" .מה לעשות וכיצד מלמדים אותם כמה שניתן לישון יותר בלילה ? (אני לא ישנתי יותר מ 3 שעות רצוף מאז הלידה :)) תודה מראש יפעת
היי יפעת, סבלנות, היא תגדל - או טו טו. ברגע שהיא תאכל יותר - (גם יכול להיות אחרי שנה) היא בטח תוכל לישון יותר רצוף(שימי לב לא אמרתי "יותר טוב" ) זה בא עם בשלות המערכות והיא עדיין תינוקת. זה יבוא. אל תשווי אותה לתינוקות הנזונים מפורמולה ולא תינוקות אחרים בכלל. כל אחס יש את היכולות שלו. אם את כבר קמה בלילה-אז אולי כדאי להיניק אותה ולא לתת מים כי אם היא באמת רעבה, אז את דוחה לה את הרעב-אבל המים לא מספקים. זה ישתנה בחודשים הקרובים. תנוחי בצהריים כדי להשלים שינה. בברכה וחג שמח. אלן