עזרה דחוף!

דיון מתוך פורום  תמיכה ויעוץ לגיל הזהב

03/12/2008 | 14:10 | מאת: פרח

אמי בסוף שנות ה-60 לחייה.חיה לבדה . היא גרה באשדוד וכל הילדים שלה גרים רחוק ממנה. לכל הילדים יש משפחות וילדים קטנים מה שלא משאיר לנו אפשרות לבוא אליה ולעזור לה ולו לכמה שעות בשבוע שלא לדבר על לישון איתה מאחר והיא מפחדת לישון לבד. יותר מזה, אין לנו אפשרות כלכלית לעזור . כל זה משאיר אותנו חסרי אונים ומתוסכלים על שאין אנו יכולים לעזור . איך ניתן לעזור לה, ללא עלויות כספיות, היכן ניתן למצוא פורום או אתר שיוכל למצוא לה חברה כלשהי, אפילו מישהי מבוגרת שתגור איתה ותארח לה לחברה. אם למישהו יש רעיון אחר לעזרה, נשמח לשמוע.

06/12/2008 | 20:57 | מאת: לפרח

אפשרות אחת: להתקשר לרדיו , רשת א' בימים א-ד לאחר חדשות השעה 10 בבוקר, במשך כשעה, יש תוכנית לשיחות עם מאזינים. זה בקשר למציאת חברות בנות גילה של אמא באיזור מגוריה. יכולה להיות בעיה שאם את מוסרת מספר טלפון על מנת שיתקשרו אליה או אלייך, יכולים להתקשר גם אנשים לא מתאימים או כאלה שמבקשים רק להטריד, או כאלו שהכוונות שלהם לא טהורות. בנוסף, אולי באיזור מגוריה יש מרכז קהילתי כלשהו, ויצ"ו, נעמ"ת, שבו יש חוגים חברתיים למבוגרים. לגבי שינה לבד - ניתן לחשוב בין היתר על לחצן מצוקה. אם היא זקוקה להשגחה מבחינה רפואית , זה כבר עניין מורכב יותר. לפי דברייך יש לאמא מספר ילדים. אני מאמינה שכל אחד מהם לבטח מוצא את הזמן לנסוע לאירוע משפחתי פעם ב... למקום רחוק, או לנופש, או בימי חופשה מבלה עם חברים, מדוע שלא ימצא זמן מדי פעם לנסוע לאמא לכמה שעות או ללילה ? לדעתי, אפשר לשים את זה בעדיפות עליונה , כך שכל אחד מהילדים יתרום קצת מזמנו. היא תשמח לראות אתכם ואתם תשמחו להיות אתה.

08/12/2008 | 07:12 | מאת:

כדאי לפנות למספר מוסדות בעיר אשדוד ולגלגל אליהם את הבקשה. א.למחלקת הרווחה באשדוד- גם על מנת לבדוק האם אמא יכולה לקבל עזרה וגם לאיתור אדם מתאים ב. ביטוח לאומי- מאותה סיבה ג.ארגונים התנדבותיים שונים: ליונס, ויצו. אולי שמעו על מישהו.http://www.wizo.org/popUpSearch.asp?tbl=tblBranch&AreaID=7&CityID=4 ד. לפרסם באתר של מוסד אקדמי קרוב לאשדוד(אולי מכללת ספיר?גבעת ושינגטון?). אולי יש סטודנטית שמחפשת הסדר כזה.http://www.sapir-aguda.co.il/newsite/ http://www.washington.ac.il/ מלבד זאת אני מסכימה שאולי כדאי לחשוב על רה אורגניציה במשפחה שלכם. איך כל אד עור במשהו. תורניות סופי שבוע. גם אם כל אחד יכול לעזור בצורה סמלית ביחד זו יכולה להיות עזרה גדולה. גם בשבילכם כי זו חוויה מתסכלת יותר לא לעשות מאשר לעשות. בהצלחה נעה