פרגון לפלרטטן

דיון מתוך פורום  תמיכה ויעוץ לגיל הזהב

13/12/2007 | 13:49 | מאת: טלי

אני לא בגיל הזהב, (אך אתם עבורי שווים זהב) אבל הייתי מאד מאד רוצה לשמוע את דעתכם מאחר ואתם ברוכים בניסיון עשיר בכל הנושא של יחסים בין גבר לאישה וכו' .ואני גם לא לגמרי צעירה ורציתי לשמוע דעתכם . ישנו גבר הגר בשכונתי שתמיד כשפוגש אותי נהנה לפלרטט איתי ואכחיש אם אכתוב שאני לא נהנית מזה מהרבה סיבות אישיות שכמובן לא אפרט כאן (אני יודעת להציב גבולות..). כשפגשתי אותו ואת אשתו יצא איכשהו שפרגנתי לו בפניה שיש לו אישה מקסימה ולא פלא שהיא היתה בחירת ליבו. שניהם צחקו והיו מבסוטים מתגובתי. שאלתי: האם מבחינה פסיכולוגית עצם זה שפרגנתי לו על אשתו בנוכחותה עלול הגבר לעלות מדרגה ולהעצים את יחסו (פלרטוטו וחיזוריו) כלפי? מה זה בעצם עשה לו??? . תודה על העזרה.

13/12/2007 | 14:27 | מאת: לטלי

לא תמיד חייבים לנסות ולנתח מבחינה פסיכולוגית.. הם צחקו וחייכו, כל זה מנומס ולא מעבר לכך. כדאי שתניחי את ניתוח העניין בצד, תניחי לעניין ותמשיכי את חייך כרגיל. אנשים לפעמים סתם נחמדים זה לזה, ולא תמיד קשור להגדרה של פלירטוט. כל מי שמקבל יחס טוב ונחמד מאחר, זה עושה לו טוב וזה טבעי.

13/12/2007 | 17:23 | מאת: טלי

למי שענתה לי.. תחילה תודה. אני רוצה להוסיף זה הכל טוב ויפה לולא היית מכירה את הגבר מקרוב ואת כל ההסטוריה שלו . הגבר ידוע בשכונתנו כפלרטטן עם דיפלומה. יש אנשים לפעמים סתם נחמדים זה לזה (כפי שהסברת) ולדעתי יש אנשים שלא "סתם" נחמדים זה לזה ממניעים ריגשיים, ממניעים אינטרסנטיים- כך דעתי בכל אופן. אל דאגה! אני תמיד המשכתי ואמשיך את חיי כרגיל בלי שום קשר לגבר ההוא. שאלתי היתה יותר מההיבט הגברי, איזה השלכות עלולות להיות ביחסו של הגבר כלפי לאחר שאני מחמיאה לו ולאשתו (עם כל ליבי ונפשי), מה זה עושה או יעשה לו בעצם?? .