הריון בסיכון גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בלידה הראשוה שלי לפני שנתיים היתה לי אקלמפסיה בלידה עצמה כאשר ההריון עצמו היה תקין. האם הריון הבא יחשב לי כהריון בסיכון גבוה בגלל זה או שזה לא קשור?
לקריאה נוספת והעמקה
תלוי בפרטים מלאים על כל ההתרחשות, אבל בעיקרון, את בסיכון לרעלת, יותר מאשה שלא היתה לה רעלת. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ להריונות בסיכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר