סיסי שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד'ר יובל יפת שלום אני בשבוע 10, יש לי תור לבדיקת סיסי שיליה בעוד כשבוע וחצי. האם זה גם מצריך מנוחה, כלומר העדרות מהעבודה, או שאפשר ללכת לעבודה רגיל יום אחרי הבדיקה, אני אומנם פקידה, אבל יש לי שעה נסיעה לכל כיוון. האם עדיין יש סיכוי לקשר אותי עם ד'ר גוויטע לגבי בדיקת מין העובר בבדיקת דם, אני עושה את הבדיקה רק כדי לדעת מה מין העובר ותו לא, אני צעירה ולא הייתי עושה את זה במקרה אחר. אני גם מוכנה לשלם כסף, אני פשוט פוחדת מביצוע הבדיקה מה גם שאני לא חייבת
פני עם שאלותיך לרופא המבצע. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.
שאלתי מאד מתאימה לפורום זה אנא ענה לי אין לי רופא כי אני עדיין לא בטוחה לגבי ההריון הזה
שאלתי מאד מתאימה לפורום זה אנא ענה לי אין לי רופא כי אני עדיין לא בטוחה לגבי ההריון הזה