הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במצב של היריון לא תקין עדייף לחכות שההריון יפול לבד , או שאפשר לעשות גרידה ישר . האם יש לכך חשיבות שההריון נופל לבד? האם בכל מצב צריך לעשות גרידה , אם נופל לבד תמיד יש שאריות ? מה לגבי שימוש בכדורים להפלה ?
לקריאה נוספת והעמקה
כל אפשרויות הטיפול שהצעת קיימות. ההחלטה היא ספציפית לפי נתוני הבדיקה. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.