התעמלות לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמה זמן לאחר לידה תקינה, ללא תפרים, ניתן לחזור להתעמל? אחות טיפת חלב דיברה על חצי שנה...
ממש לא. זה מה שחסר לנו. לאחר שישה שבועות ממועד הלידה את צריכה ללכת לרופאת נשים. גשי אליה, ואם הכל תקין את יכולה לחזור להתעמל (כמובן שבהתחלה רצוי התעמלות מתונה ולאט לאט להגביר את מידת הקושי). וודאי זאת עם רופאת הנשים שלך.
לאחר הבדיקה הגינקולוגית התקינה, כמקובל, ניתן בהדרגה! לחזור לשגרה כאילו לא קרה דבר. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, בצוע סקירת מערכות עובר, מעקב ויעוץ הריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר