GBS
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,בת 27.5 בהריון ראשון שבוע 26,כבר בשבועות הראשונים גילו בבדיקת תרבית שתן חיידק gbs, הבנתי שנותנים טיפול אנטיביוטי לפניי הלידה, האם זה מהווה ביטחון לבריאות העובר?ומה הנזק שהחיידק יכול להגרם ליילוד במידה ולא מקבלים טיפול? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ללא טיפול יש סכנה למחלה קשה של הילוד, עד כדי תמותה. הטיפול,למעשה מבטל סכנה זו. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.