ברזל נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר יפת שלום רב, לפני כשלושה שבועות נמצא לי המוגלובין 10.כיום אני בשבוע 31 . נתבקשתי לקחת 2 כדורי ברזל ליום. (עד אז לא הקפדתי כלל..). עשיתי היום ספירת דם נוספת, אודה לך אם תתיחס לערכים הנמוכים שנמצאו היות והרופא המטפל שלי בחול ויגיע רק עוד שבועיים. (נתבקשתי על ידו לעשות גם בדיקת ברזל נוספת אלקטרופורוזיס..התשובות יהיו ביום א הקרוב) להלן התוצאות החריגות: (הנמוכות ) RBC-3.7 HB- 10.6 HCT- 31 PLT-113 MONO-9.3 האם לאור ממצאים אלו מספיק לדעתך לקחת 2 כדורי ברזל ליום במקום האחד? (אני מודה שמאז הבדיקה האחרונה הקפדתי לקחת כל יום אחד אך לא שניים..) בברכה ותודה, מירב.
חסרים נתונים, לא ניתן לענות ללא ידיעת: ברזל, פריטין, טראנספרין, MCV, MCHC, פולאט ובי 12.