GBS
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם GBS בכמות גדולה בתרבית שתן יכול לפגוע בהריון או בעובר ? או שזה רק מסוכן בלידה עצמה ? והאם אנטיביוטיקה במהלך הלידה ומתן אנטיביוטיקה לתינוק (אם לא מספיקים לתת את כל הכמות לאמא) יכול למנוע הדבקה במאה אחוז ? או שעדיף לקבוע תור לניתוח קיסרי, כמובן לפני שמתרחש ירידת מים .
הבעיה העיקרית היא לליוד בלידה ולא לאמא. הטיפול באם מונע את המחלה בילוד. לגבי טיפול בילוד, שאלי את רופא הילדים. נוכחות GBS לא נחשבת כסיבה מקובלת לניתוח קיסרי. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל מיון נשים, בי"ח "שיבא" תל השומר