בת 40, לקראת לידה ראשונה - האם קיסרי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 28, בת 40 וקצת. האם יש המלצה לקיסרי בלידה ראשונה בגיל כזה, או יש סיכוי ללידה רגילה? פשוט רוצה לדעת אם להרשם לקורס הכנה ללידה, או שממילא לקראת ניתוח, ואין בקורס טעם... תודה על ההתיחסות.
לקריאה נוספת והעמקה
לא ראיתי בשאלתך נתון המחייב ניתוח קיסרי או מונע לידה רגילה. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 037441618 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר