GBS
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי שאלה לגבי GBS. אני בשבוע 38 וביקשתי לעשות השבוע את המשטח הוגינלי. האם במידה ומוצאים את החיידק ניתן ללדת וגינלית? הבנתי שניתן במידה ונותנים עירוי אנטיביוטיקה בחדר לידה. האם האנטיביטיקה מכסה את אפשרות ההדבקה? או שכדאי לבקש קיסרי? ובכלל מה המלצתך לגבי ביצוע המשטח- האם בכלל כדאי? תודה רבה
אין בישראל המלצה שגרתית לבצוע המשטח. במידה והתוצאה חיובית, טיפול אנטיביוטי כמקובל, פותר את בעיית הסיכון לילוד. זה לא נחשב כסיבה לניתוח קיסרי. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 037441618 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר