בדרך ..
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי גלולות ב 15 לחודש שעבר. המחזור הגיע יומיים אחר כך. החצי ואני היינו עסוקים במשך 10 ימים ב..נסיונות אינטנסיביים.. לפני שבוע בערך , התחילו לי תופעות שמזכירות לי את התחושות של תחילת הריון - בחילות , גודש ורגישות יתרה בחזה,ועייפות. אני יודעת שזה קצת מוקדם (אם בכלל נקלט שם משהו) , אבל בפעם הקודמת - שלצערי הסתיימה בהפלה - היו לי את אותן התחושות. וכמה שזכור לי - לפני עידן הגלולות (משהו כמו 7 שנים אחורה) לא סבלתי מ-PMS שכלל תופעות כאלו. אני ממש מבולבלת . אודה על כל תגובה. FEM
את מתארת תחושות של תחילת הריון. בצעי בדיקת דם להריון. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר