ירידת מים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 38 עם עובר גדול (3620). בעלי ואני קיימנו יחסי מין במשך שלושת הימים האחרונים כדי לזרז לידה. בימים אלו היו לי הפרשות מרובות חלקן מימיות. אני חוששת שאולי היתה ירידת מים. כעת ההפרשה פסקה- האם ירידת מים יכולה להתרחש ואז להיפסק ללא צירים? או שזה היה רק נוזל זרע והפרשות? יש צורך לבדוק?
לקריאה נוספת והעמקה
כל האפשרויות יתכנו. עליך להבדק. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר