לקיחת תוספי סידן
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 28, בריאה ומעוניינת להכנס להריון. אני נשאית של מחלה גנטית העוברת רק לזכרים ומנסה דיאטה שנטען כי מסייעת להולדת בנות. אחת ההמלצות היא לקיחת תוספי סידן(ברור לי שאולי הדיאטה לא תעזור, אבל מנסים...) האם יש איזשהו סיכון בכך?
לקריאה נוספת והעמקה
שאלתך שייכת לתחום פריון. לא לפורום הנוכחי. אני אישית לא מאמין בשיטות אלו. יתכן וכדאי לך ללכת לכוון של הפריית מבחנה. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר