מוטרדת
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת הריון ביתית והיא יצאה חיובית. כעת אני בערך בשבוע חמישי. עדיין לא ביצעתי בדיקת דם. אני מאוד מוטרדת לגבי התפתחות ההריון כי אין לי שום סימן או תחושה של הריון. במיוחד מפריע לי שאין לי רגישות בשדיים בכלל (מה שכן היה לי בהריון הראשון). האם זה באמת מעיד על בעיה בהריון? תודה, מיכל.
העדר תחושות הריון, הינו מדד חלש ביותר למצב ההריון. הדרך היחידה לאשר את תקינות ההריון, זה אולטרסאונד בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, בצוע סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסיכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר