חוסר תיאבון בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר יפת, אני בשבוע ה-26 להריון ולאחרונה הפסקתי לקחת כדורים נגד דיכאון(הוראות רופא). הבעיה היא כי הפסקת הכדורים גרמה לי לחוסר תיאבון ואני בלחץ גדול שאני לא מספקת לעוברית ולי את אבות המזון. נוצר מצב שאני מכריחה את עצמי לאכול, אך לדעתי לא מספיק (לפי הספרים צריך לאכול 1800 קלוריות ליום). האם אני צריכה להיות בלחץ?
התייעצי עם תזונאית. משאלתך אני מעריך שהדבר האחרון שיהיה נכון להגיד לך, זה שאת צריכה להיות בלחץ. דר' יפת יובל מומחה ברפואת נשים וילוד בצוע דיקור מי שפיר, סקירת מערכות ויעוץ ומעקב הריון בסיכון גבוה בזל 35, תל אביב 035453333 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר