לד"ר רוזין שאלה שוב אני

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

07/07/2008 | 01:39 | מאת: שני

יש לי צלקת מכוערת ברגל ואמרו לי שרק אחריי שנתיים אני אוכל לעבור ניתוח פלסטי מה הסיבה לכך ? הייתי אצל פלסטיקאי שאמר שהתפירה לא יפה ונראית כמו פסיי רכבת אם אמרו לי שיצאתי מהמחלה והכל בסדר למה אני לא יכולה לעשות עם זה משהו ? הפלסטיקאי אמר שאף אחד לא יטפל ברגל שלי מבחינת פלסטיקה בגלל הבעיה הרפואית (כונדרוסרקומה )

לקריאה נוספת והעמקה

לתשובה שקיבלת יש שני מרכיבים. הראשון- תיקון הצלקת עצמה: לצלקת יש תהליך התפתחות ו"הבשלה", שלוקח חודשים ארוכים, ולפעמים מוביל דוקא להטבה עם הזמן (פחות בולט, פחות אדום). לפעמים זה סתם מפסיק להפריע, ואין טעם לנתח אם זה לא מוצדק קוסמטית ולפציינט אין צורך בתיקון מבחינתו. לכן- לא מקובל לנתח לפני שעוברת שנה (לא שנתיים), ויש הבשלה-הן פיזית והן פסיכולוגית. המרכיב השני הוא הסיכוי להישנות המחלה, שפוחת כמובן עם הזמן, ובגידול שהיה לך שנתיים הן לרוב זמן מספיק בטוח. פלסטיקאי לא ירצה לעשות תיקון קוסמטי לפני שהוא בטוח שאין עוד בעיה אונקולוגית (למרות שאולי תשמעי גם דיעות אחרות מפלסטיקאים אחרים). כך שאם את לא ממש לחוצה מהעניין- המתיני עוד בינתיים.

08/07/2008 | 16:27 | מאת: שני

האמת שאני קצת לחוצה ...... זה מכ ו ע ר ואם אפשר לעשות משהו אז למה לא ? ניתחו אותי פעמיים (מעל הברך וחצי שוק )והצלקת רחבה וארוכה וחלקה העליון לא משנה צבע כבר כמה חודשים אני ממש רוצה לעשות עם זה משהו גם המנתח שלי תמיד מעביר נושא כשאני מדברת על הצלקת זה מפריע לי !!!! אני צעירה ואני רוצה לשפר את מראה הרגל שלי אתה מכיר אוליי פלסטיקאי שכן יסכים לשפר את מראה הרגל שלי כי מבחינה אונקולוגית הכל בסדר למרות עברי הרפואי כי אני לא מצאתי אחד כזה הייתי אצל ארבעה פלסטיקאים לתשובתך אודה בברכה שני

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות