הריון נוסף

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

10/07/2013 | 10:08 | מאת: עדנה

בת 36 כמעט. לי 3 ילדים מקסימים. לפני כ- 7 שנים עברתי ניתוח לכריתת בלוטת התריס בעקבות גידול, עברתי טיפול ביוד ולאחריו דיכאון. אז היו שני ילדים. לאחר מכן שהחלמתי מהדיכאון החלטתי להביא עוד ילד וב"ה ילדתי, רק לאחר מכן לאחר כמה ימים, הופיעה שוב דיכאון קשה לאחר לידה. אני מטופלת בציפרלקס 10 מ"ג כרגע מאז הניתוח. היתה תקופה שלקחתי 20 מג'. עכשיו מרגישה הרבה יותר טוב וכל הזמן חושבת על ילד נוסף, החלום היה 4 ילדים. המחשבות לא מפסיקות אבל פוחדת מאוד לחטוף שוב דיכאון קשה. אינני יודעת מה לעשות, ניסיתי לרדת מזה אבל העניין מטריד אותי ולא נותן לי מנוח והגיל גם כבר מתקדם. מבקשת את עצתכם מה לעשות? אשמח לתשובתכם והדרכתכם תודה רבה.

11/07/2013 | 09:46 | מאת: צביה רן

שלום עדנה, האם בנוסף לציפרלקס את מטופלת גם בשיחות עם פסיכולוג או מטפל אחר? טיפול בתרופה מטפל אך ורק בסימפטום ולא מטפל בסיבות לדיכאון. ההמלצה שלי, אם באמת חשוב לך להביא ילד נוסף לעולם, להתחיל לקבל טיפול רגשי שילווה אותך גם בזמן ההיריון וגם מיד לאחר הלידה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il

11/07/2013 | 11:47 | מאת: עדנה

אני לא מטופלת בשיחות. אחרי הלידה כשהייתי במצב על הפנים הייתי בשיחות אצל פסיכיאטרית כמה פעמים שלא הייתי כל כך מרוצה ממנה. רוב הפעמים דיברה על זה ששלושה ילדים זה מספיק ויותר מידי.לא כל כך עזרה לי.הפסקתי את השיחות. עכשיו אני במצב טוב ב"ה. הבידוד אחרי הניתוח היה לי קשה מאוד להיות שבוע לבד וזה גרם לדיכאון. אחרי שני הגדולים שלי לא היה לי דבר כזה.

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה