חלום על הפלה

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

27/09/2011 | 13:20 | מאת: אני

שלום, אני בחודש השלישי(שבוע 12) היום לפנות בוקר חלמתי שאני מדממת על הרצפה (הפלה) אני חרדה מאוד מהחלום. אני כרגע במצב לא נעים עם חמותי וחמי כי אני לא רוצה להגיע לחג אלא להישאר בבית..ואולי אני חשה כי הם כועסים עלי ומגיע לי הפלה כעונש. האם החלום שלי יכול להיות נבואי? מה זה אומר?

28/09/2011 | 09:34 | מאת: צביה רן

שלום לך, החגים הם הזדמנות מאד טובה לסלוח ולהשלים עם המשפחה. אני מאד ממליצה לך לפתור את הבעיות אתם. לגבי החלום, יכול להיות שהוא מבטא את הפחדים שלך, והפלה אף פעם לא באה כעונש, אלא אם כן את תתייחסי אליה קודם. אני חוזרת על המלצתי, קני זר פרחים יפה תרכיני קצת את הראש, תגידי להם שאת מאחלת לעצמכם שבשנה הבאה היחסים ביניכם יהיו טובים יותר. אין שום סיבה שתענישי את עצמך. ראש השנה הוא הזמן לשינוי ולהתחדשות, ובואי גלי מה אפשר לחדש בחיים שלך. אשמח לשמוע ממך כאן בפורום איך עברת את החג. שנה טובה וכל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il

28/09/2011 | 11:58 | מאת: אני

ההורים של בעלי הם הוריו המאמצים ועל כן מתנהגים אליו כמו ילד בן יומו ולא מאפשרים לו להתפתח כגבר ולבנות את התא המשפחתי הפרטי שלו. אביו כופה עליו להישאר בבית כל החגים כי "כך נהוג שהכלה באה למשפחתו של הבעל" , מן הסתם עלי זה לא מקובל. גם לי יש את משפחתי שלי. על כן נוצרה מריבה סמויה (לא התעמתתי איתם בעצמי) פשוט בעלי הבהיר שאת החג עושים אצלי כי כך החלטנו. ומבחינה מצפונית קשה לי שאנחנו ביחסים רעועים כי הם אנשים טובים אך לא יודעים מתי להפסיק להתערב. הדבר משפיע על מצבי הנפשי ואני פוחדת שיפגע בהריון.. אני מניחה שאין לכך פתרון מיידי שנה טובה לך (:

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה