חרדות בהריון מס'4 לא מתוכנן עקב בעיות כלכליות קשות

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

24/03/2008 | 06:03 | מאת: אנונימית

שלום רב! אני בת 31 בהריון 4 בת אחרי שלושה בנים ההריון לא מתוכנן ובהחלט מעלה הרבה בעיות בבית. בעלי המפרנס העיקרי מרוויח 5,000 ש"ח בחודש (בעלי איש צבא)אנחנו גרים בבסיס צבאי ואמורים לעזוב בחזרהלעיר בקיץ הבעיה שבדיוק אני צריכה ללדת ולא אוכל לעבוד כל כך ואין לי מושג איך נפנס עוד ילד. אני בוכה כל היום אין לי מצב רוח גם הילדים רואים אותי בוכה זה ממש יוצא ללא שליטה. כרגע אנחנו במצב כלכלי קשה עד כדי כך שאם ארצה לקנות שקית חלב זאת קצת בעיה בשבילי. כולם חושבים שאנשי צבא מרוויחים טוב אבל זה ממש לא נכון אם אין לך תואר ראשון אתה לא נחשב בצבא. בעלי עובד בין 14-18 שעות ביממה ואני לבד עם שלושה ילדים, אין לי משפחה לידי שתעזור לי הכל נופל עליי. כשנחזור לעיר נצטרך לגור עם אבא של בעלי כי אין לנו כסף להשכיר או לקנות לפעמים בא לי שהאדמה תבלע אותי. אני מאוד מאוכזבת מהחיים מרגישה שנכשלתי ולא בא לי לדבר אפילו עם המשפחה שלי כי הם כל הזמן מציקים בכל מיני שאלות ולכן גם לא רוצה לשתף אותם, גם ככה אני מרגישה שמצידם הילד הרביעי לא מתקבל בברכה אלא בהרמת גבה וקשה לי לסבול את הצביעות מצדם.

24/03/2008 | 07:05 | מאת: צביה רן

שלום לך יקירה, האם אצלך ילד רביעי יתקבל בברכה? מה זה שייך למשפחה המורחבת? דבר שני, נסי לחשוב במה את טובה? איזה דברים את יכולה לעשות ויכולה להשתכר מהם? אשמח לחבר אותך עם כמה אנשים שיכולים ללמד אותך איך להפוך למפרנסת. נסי ליצור עמי קשר לפי הפרטים שבתמונתי. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369

24/03/2008 | 09:02 | מאת: אנונימית

תודה על הצעת העזרה בהחלט אנסה ליצו קשר ולהיעזר בך. לגבי ההריון הרביעי אצלי זה נתקבל בהחלט בברכה רק בתזמון לא טוב. תמיד ידעתי שאנסה להרות שוב בעתיד בתקווה שתהיה לי בת רק שזה הגיע מוקדם מן הצפוי. רשמתי לי את פרטייך. אני בעלת תעודת מזכירות רפואית-משרד העבודה, וחוץ מזה אני אופה מצויין ולפרקים הייתי מוכרת דברי מאפה מביתי אך בכמויות מזעריות ביותר גם מכיוון שאין פה הרבה אוכלוסיה. תמיד חלמתי להיות עצמאית אך לאיזה כיוון? אין לי שמץ.

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה