מוטרדת מאוד מאוד

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

04/01/2008 | 13:08 | מאת: F

היי, אני אמא לילד בן שנתיים וכמהה !! לעוד ילד רק מה - אני מוכנה לעשות ה-כ-ל כדי שזו תהיה בת. אני צריכה לחכות עוד כמה חודשים (כי היה לי CMV בין היתר) ואני כל הזמן עסוקה במה יקרה אם זו לא תהיה בת וכמה גדולה תהיה האכזבה ! אני מתחילה את הדיאטה המומלצת לבת ויעשה מעקב זקיקים ושטיפות חומץ , אבל אני חרדה נורא. פעם אמא שלי אמרה לי שלפי העיגול בקרקפת של צמיחת השיערות יודעים אם אחרי הילד הנוכחי יהיה בן/בת וכשהיא ראתה את בני היא אמרה לי יהיה לך בן. אני יודעת שזה אמונות תפלות אבל משום מה זה ממש מדאיג אותי (ואני בעצמי כועסת על עצמי שאני מרגישה ככה). בקיצור אני מרגישה ממש נורא כל הזמן - איך אפשר להעביר ככה כמה חודשים טובים?

04/01/2008 | 13:30 | מאת: צביה רן

F יקרה, למה כל כך חשוב שזו תהיה בת? ומה יקרה אם יהיה שוב בן? האם כל דבר בחייך חייב להיות בשליטתך? הרי גם הרופא (שאני המלצתי?) לא יוכל להבטיח לך בוודאות. האם הוא המליץ על שטיפות בחומץ? כתבי לנו מה באמת יקרה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369

04/01/2008 | 16:51 | מאת: F

תודה על התשובה. קשה לי נורא ואני שמחה שיש איפה לפרוק... עדיין לא הלכתי אליו יש לי כמה חודשים עדיין בגלל CMV שהיה בין היתר. אני לא יודעת למה כ"כ חשוב לי בת אני חושבת שאני מפחדת להפסיד את החוויה ושלא יהיה לי עם מי לשבת כשהם יגדלו ועם מי לטייל ולשתות קפה לדוגמא - עד כמה שזה נשמע טיפשי אני מרגישה שעומדות לי דמעות בעיניים מהמחשבות הללו כל היום כי אני יודעת שאני לא בסדר!

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה