מישהי שמפחדת להרות ופחדיה התגברו בהכנה להריון

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

04/06/2007 | 13:01 | מאת: מישהי שמפחדת מאוד ויש לה ממה

שלום, דחיתי את ההיריון כמה שנים בגלל אלף ואחת סיבות....ביניהן פחד נוראי... היום אני מפחדת פי מיליון בגלל תוצאות של בדיקות גנטיות שקיבלתי וגם הודיעו לי שההריון שלי הולך להיות בסיכון, אם בכלל אכנס... אין לי שמץ מושג איך יוצאים מהפחדים האלה ברור לי שאקפוץ למים, השאלה אם הפחדים יאפשרו לי להכנס להריון בכלל אני לא סובלת טיפולים פסיכולוגיים ורוצה לדעת אם יש איזשהו פרח, צמח או כל דבר אחר שיכול לעזור לי כרגע, בלי להשפיע על היכולת להיכנס להיריון תודה לכל מי שיענה , אשמח לשמוע ביחוד ממישהי שסובלת מבעיות דומות.

04/06/2007 | 13:16 | מאת: ע

שלום ! יתכן שתקבלי עצות בנושא צמחים, פרחים, או כל תוסף "טבעי" אחר.. העניין הוא שצמחים הם לא דבר תמים לגמרי. לכן, לדעתי, גם כאשר הצעה כלשהי, כדאי לברר עם הרופא שלך ובמרכז טרטולוגי , אם ידוע להם, אם נבדקה השפעה כלשהי של אותו דבר טבעי.. על עצם כניסה להריון ועל מהלך ההריון. עד כמה שאני שומעת, מעטים התכשירים ה"טבעיים" שנבדקו בצורה מסודרת. במקביל חשוב שרופא אמפטי וסימפטי ורציני ישב אתך ויסביר את כל מה שקשור לרקע הרפואי שלך ואת ההשלכות האפשריות. כאשר יהיה בידייך את המידע הרפואי המירבי, יתכן וזה יפחית את רמת החששות שלך. בהצלחה

04/06/2007 | 13:24 | מאת: המשך

יש לי את כל המידע הרפואי והוא גרוע. יתכן ואצרך הפלה ב - 50% מהמקרים. זה סיוט.... ואני מרגישה לבד בבעיה. יש לי גם פחד שבעייתי לא תישאר פרטית וסודית, עקב הצורך לשתף קורבי משפחה בתשובות ואז בכלל ארגיש חשופה לעיני כל עוד לפני שאני בהריון.

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה