חרדות מהלידה

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

06/05/2007 | 13:21 | מאת: שולה

אני כרגע בהריון מס' 2, שבוע 10, את "החוויה" שלי מהלידה הראשונה אני כנראה לא אשכח .אמנם היתה לי לידה מבחינה מקצועית "רגילה" ובסדר אך, ככל שהתקרב הרגע של יציאת העובר היה לי קושי מאוד גדול לנשום ולהתמודד עם כאבי הצירים. עכשיו כשאני בהריון שני המחשבות על הלידה עולות וצפות ודי מטרידות את מנוחתי . (אציין כי לא לקחתי אפידורל ולא עברתי קורס הכנה להריון). מה לעשות? האם אני צריכה הכנה או תמיכה לקראת הלידה ? ואם כן?, מי יכול לעזור לי עם התחושות שלי לגבי הלידה? או האם אני צריכה פשוט לנסות אפידורל ?

לקריאה נוספת והעמקה
06/05/2007 | 22:33 | מאת: צביה רן

שלום שולה. הנה מה שאת יכולה לעשות. לא עברת קורס הכנה ללידה בהיריון ראשון, הנה יש לך הזדמנות לעשות זאת. האם קראת חומר על תהליך ההיריון והלידה? כדאי ומומלץ, וכפי שאיה שותפתי לניהול הפורום אומרת, ידע = כוח. בנוסף, אם קשה לך אם התחושות לקראת הלידה רצוי ומומלץ לפנות למטפל מתאים. אשמח לעזור בהמשך. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי 08-9263369

26/05/2007 | 20:13 | מאת: עירית

הי אני בשבוע 36. נתקפתי חרדות לגבי כ"כ הרבה דברים. אני עמוסה בהרבה מאוד דברים. הרבה חוסר וודאות. אני לא יודעת מה יהיה עם הלימודים היות והאריכו את השביתה. אני בשנתי הראשונה אני לא יודעת מה יהיה בשנה הבאה. אני חווה התקפי חרדה. אני יודעת לאבחן אותם ולאט לאט מרגיעה את עצמי. אך המחשבות הרעות לא עוזבות אותי. אני מפחדת מהלידה, מלהיות אמא רעה, אולי שמא אני אעשה משהו רע לילדה... אני מפחדת מהלבד, מההנקה מההשפעה על הזוגיות. וחוץ מכל זה (אם זה לא מספיק) אני בתהליכים של מציאת דירה, לקיחת משכנתא ועוד ועוד ועוד.... עד עכשיו חלמתי להיות אמא מאז שאני זוכרת את עצמי ופתאום מתעוררים בי כ"כ הרבה "מחשבות שניות"... קשה לי להרגיש אותה בועטת, ואפילו קשה לי לחוש ולראות את הבטן. מה שהרגשתי כ"כ שלימה עם עצמי ומאושרת עד לפני כמה ימים.... אני מפחדת שאני מתחילה להשתגע.... בבקשה אני מחכה לתגובה כמה שיותר מהר ... מה לעשות לאיזה יעוץ ללכת, לקחת משהו טבעי או לא... שבוע טוב לכולם. מאחלת לכם הרבה בריאות ושלא תרגישו כמוני... לעולם!

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה