פחד מלידה

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

15/03/2007 | 17:44 | מאת: שירלי

לצביה רן אבקש את עזרתך, אני בשבוע 32 ולפני כמה ימים קראתי בעיתון על מישהי שמתה בלידה. אני נורא מפחדת למות בלידה ולא לעבור את זה איך מתגברים על המחשבות האלה?

לקריאה נוספת והעמקה
15/03/2007 | 21:53 | מאת: צביה רן

שירלי יקרה, החיים מלאים הפתעות, חלקן אינן טובות. אכן מקרה מצער ביותר, ועדיין לא נמצא לו הסבר. ראשית, החששות האלה הם לגיטימיים. יחד עם זאת את יכולה לשנן לעצמך שאת הולכת ללידה בהרגשה שהכל יהיה בסדר. אפשר להיעזר בטיפולים מרגיעים ובשיחות עם חברות או אפילו עם פסיכולוג, אם זה עוזר. אם את מכירה מטפל בפרחי באך, אפשר בהחלט להכין פורמולה מרגיעה. חשוב שתזכרי, שרוב הלידות הן תקינות, ורוב התינוקות נולדים בריאים. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. אשמח לעזור. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי.

17/03/2007 | 13:01 | מאת: איה

הכי פחדתי בעולם שאמות בלידה, שהגוף שלי לא יעמוד בכאב ושאני אקרע לגזרים ואמות:-( הפחד הזה לא גרם לי להכנס להריון בכלל (הרי הריון=התאבדות מבחינתי) אבל בסוף אחרי טיפול פסיכולוגי ותרופתי קפצתי למים. איך הרגעתי את עצמי מהפחד? צברתי המון ידע על לידות, על התמודדות עם כאב, על סיבוכים בלידה, על כל מה שאפשר לדעת והכנתי את עצמי נפשית ופיסית (הליכה לקורס הכנה ללידה ,לימוד איך ללחוץ, לנשום ועוד....) עם הזמן בסביבות חודש 8 הבנתי שאני לא פוחדת ושאני בטוחה שאני אהיה בסדר ,לקחתי גם דולה -תומכת לידה שתעזור לי. המקרים של מוות בלידה אכן נדירים. רוב הלידות מסתיימות בשלום ואת זה את חייבת לשנן ולזכור. אני יודעת שזה קשה כשחרדים ובכל זאת הנה אני פה עם ילד כמעט בן 3 והריון שני:-))) בהצלחה איה

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה