הריון באמת?

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

08/03/2007 | 10:21 | מאת: עפרה

אולי אני סתם חוששת, אבל אני פשוט מאוד מחכה להריון ולא יודעת אם להאמין שזה אמיתי... אחרי שאיחר לי המחזור (קיבלתי ב22/1), עשיתי בדיקת הריון ביתית. הפס השני היה מאוד בהיר ולכן לא ידעתי מה לחשוב ועשיתי עוד בדיקה יומיים אחרי (לפני יומיים) שיצאה חיובית, הפעם הפס היה יותר ברור. התקשרתי מהר לרופא נשים שלי כדי לתאם בדיקת דם (אני חייבת שמישהו יאשר לי שזה אמיתי) והוא אמר שאין צורך בבדיקת דם כי 2 בדיקות שתן ביתיות אמינות מספיק. הרופא אמר שאבוא בשבוע ה8 (כלומר עוד שבועיים) לאולטרא סאונד ראשון. לחכות עכשיו שבועיים נראה לי מתסכל כי אני עדיין לא יודעת אם באמת לסמוך על הבדיקות הביתיות... האם הן באמת אמינות מספיק בשביל שאדע שאני באמת בהריון???

08/03/2007 | 15:05 | מאת: צביה רן

עפרה, אני מאד מקוה שאפשר לומר מזל טוב. אני חושבת שגם עם היריון כדאי ורצוי לשמור על שיגרת חיים תקינה, ואחד הדברים החשובים ביותר בהיריון הוא סבלנות. אם לפני כל בדיקה תצאי מגדרך, זה מאד יקשה. אני מאד ממליצה להתרכז עכשיו בשיגרה, ביום יום, בינתיים אולי אפילו לא להכריז לכל העולם, אלא לשמור זאת לך ולבן זוגך. זה אולי הזמן להתחיל לקרא חומר על מהלך ההיריון ועל בריאות. נשמח אם תבשרי לנו את תוצאות האולטרסאונד. ובאמת מעניין איך זה היום, אם את יכולה ללכת לקופת החולים שלך ולבקש בדיקת דם להיריון. לפחות פעם זה היה כך. בהצלחה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מתמחה בטיפול בחרדות ופחדים מהריון ולידה

15/03/2007 | 23:18 | מאת: בר

אני כמעט אותו דבר כמוך אני ראיתי בבדיקת שתן חיובי וכבר יום למחרת הלכתי לרופא ובקשתי בדיקת דם ועשיתי.. וקבלתי תשובה יום למחרת.. גם אני הייתי צריכה רופא שיגיד לי בטוח שזה זה.. תלכי.. לקופת חולים.. כל רופא יכול להביא לך בדיקת בטה..beta.. בהצלחה..

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה