לצביה רן- בהמשך לשיחתנו בנושא רייקי

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

11/10/2006 | 19:35 | מאת: לי

העליתי בפני המטפלת שלי את הבעיות שתיארתי פה וגם את עניין הבדידות. לטענתה, אני לא באה ממקום של הצלחה אלא שאני כל הזמן מפחדת ולא מאמינה בעצמי מספיק. אולי יש משהו בדבריה, אבל זה לא בדיוק עוזר לי. בפעם הראשונה אצלה הרגשתי מאוד מאושרת, אבל הפעם השניה הייתה על הפנים- זה לא עשה לי כלום. אולי בגלל שבאתי במצב רוח כל כך ירוד ואולי זו התסמונת לפני המחזור. לא יודעת. מה שאני כן יודעת זה שאני עדיין לא עם שתי רגליים על הקרקע, אני לא מחוברת לעבודה שלי בכלל (מה שנראה לי נורא) ואוטוטו אני צריכה לרופא נשים לקבל תוכנית טיפול להפריה ואני לא יודעת איך להתמודד עם כל העומס הריגשי הזה. בא לי להעלם לכמה זמן ולחזור שהדברים יהיו מאחוריי כבר. ודרך אגב המטפלת אמרה לי שאחת הבעיות שלי זה שאני לא רואה איך אפשר לשלב הורות וקריירה ובגלל זה אני תקועה. אוף לא יודעת מה לעשות כבר. בכל אופן תודה שאפשרת לי לפרוק את אשר על ליבי.

לקריאה נוספת והעמקה
11/10/2006 | 23:16 | מאת: צביה רן

לי יקרה, יכול להיות ש"התבאסת" בטיפול האחרון בגלל שנגעתם במקומות כואבים, שהעלו את התסכול לרמת המודעות? אני מציעה שאם את מתכוננת להמשיך ללכת אליה תשאלי אותה אם לדעתה היא יכולה לעזור לך לצאת מהמצב הזה, כי אם כן, שווה להמשיך, למרות הקושי. אם לא - נחוץ לחפש מטפל אחר. לפי מיטב ידיעתי, בעזרת טיפול בתמציות באך אפשר להגיע לפתרונות יפים. גם עבודה עם coach (מאמן) יכולה להביא לתוצאות יפות. אם תרצי המלצות, יכול להיות שאוכל לעזור לך. בהצלחה צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי

12/10/2006 | 08:05 | מאת: לי

מה הקשר בין תמציות באך לבין המצב שאני מתארת? האם זה רק כדי להפחית מתחים? ובקשר למאמנים אישיים אשמח מאוד לשמוע על סוגי אימון ומאמנים, בתקווה למחירים סבירים שאוכל לעמוד בהם. ובקשר לרייקי- לאור מה שסיפרתי לך האם את חושבת שיש בכוחו של טיפול זה לשנות את החשיבה ולהסיר את המכשולים שעומדים בפני ומונעים ממני להתקדם הלאה. האם יש תקדימים לכך בטיפולי רייקי? ומה החלק שלי בטיפולי רייקי - חוץ כמובן מלהגיע ולשלם. האם יש משהו שאני יכולה לעשות בשביל לעזור לטיפול תודה מכל הלב וחג שמח!

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה