חסימות והסרתן באמצעות רייקי

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

03/10/2006 | 11:41 | מאת: לי

בשבוע שעבר עברתי טיפול רייקי - לראשונה בחיי והיה מדהים. לצערי, התגלו שלוש חסימות שאחת מהן באיזור הרחם. וכנראה אולי בגלל זה אני מתקשה להיכנס להיריון. החסימות הנוספות הן באיזור הגרון והרגליים. יש לי מס' שאלות: 1. במונחים של צ'אקרות- באילו צ'אקרות יש לי חסימה? .2 האם טיפולי הרייקי יש בכוחם להסיר חסימות אילו ולאפשר לי לרוץ קדימה בחיים גם להיות בהיריון וגם להתקדם בעבודה ובכלל לתת לי שמחת חיים? 3. האם ניתן להסיר את כל החסימות יחד או שבכל פעם עובדים על משהו אחר? שתהיה שנה טובה. בלי חרדות ועם הרבה הצלחות.

לקריאה נוספת והעמקה
04/10/2006 | 00:07 | מאת: צביה רן

שלום לי, לפי התאור שלך יש לך חסימות בצ'אקרה 1, (רגליים) 2 (אזור אברי הרביה (יצר ויצירתיות) וצ'אקת הגרון. כדי לחזק את הצ'אקרות האלה על יכולה: כדי לחזק צ'אקרה 1 - לעסוק בגינון, עבודות מטבח, להקשיב למוסיקה אתנית (אפריקנית, עם תופים, למשל). לחיזוק צ'אקרה 2 - צ'אקרת המין, אפשר ללבוש בגדים אדומים וכתומים, לאכול ירקות אדומים וכתומים, לעסוק ביצירה. לחיזוק צ'אקרת הגרון - אפשר לענוד אבן טורכיז או כחולה על הצואר, אפשר לשיר, לבטא את מחשבותיך בכתיבה או כל דרך ביטוי אחרת. יש קשר בין צ'אקרה 2 (של היצירה) לבין צ'אקרה הגרון - שהיא אחראית על ביטוי היצירה דרך הגרון ודרך הידיים, שגם הן קשורות לצ'אקרת הגרון. אם היה לך טוב בטיפולי הרייקי, את בהחלט יכולה לחזור לטיפולים. אם התגלתה חסימה בטיפול אחד, לא בטוח שאותה חסימה תתגלה שוב. העניין הוא שלדעתי, את צריכה להרגיש איפה את תקועה בחיים, מה את רוצה להשיג? לאן את רוצה ללכת?, לכן גם כדאי לדבר עם המטפל אין להמשיך ולשפר מעבר לטיפולים עצמם. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי

04/10/2006 | 14:26 | מאת: לי

אני מרגישה בדידות גדולה, תסכול מכך שדברים הולכים לי תמיד בדרך הקשה. ומכך שאני צריכה לעבור טיפולי פוריות, למרות שלי ולבעלי אין בעיות פיזיולוגיות- לפחות שלא נמצאו תודה לאל. ומזה שהפכתי לעצמאית קטנה בבית ואני לא בדיוק מצליחה להרים את העסק שלי מרוב הטרדות שיש לי בראש. אני מוצאת את עצמי שמאוד קשה לי להתרכז ולעשות משהו. אפילו להכין אוכל בקושי יש לי חשק לעשות. יתירה מכך, אני מרגישה שכל פעם שאני מנסה לצאת מהמצב המעיק הזה משהו מושך אותי מאחור ומחזיר אותי בחזרה אחורה. אני מרגישה שאני משלמת מחיר כבד בחיים שלי בגלל הבדידות שאני חשה ובגלל חוסר ההחלטיות שלי. ובכלל אולי בגלל שאני לא אמא עדיין ואוטוטו כבר בת 35. האם נראה לך שלאור מה שסיפרתי אוכל למצוא נחמה בטיפולי רייקי לחיים יותר טובים ולא להתקע כל הזמן ?

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה