חששות מההריון החדש

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

21/09/2006 | 14:07 | מאת: Riki

קיוויתי לרדת את כל המשקל מההריונות הקודמים לפני שאכנס להריון, אבל לא הצלחתי. איך אוחל להתמודד עם עוד עליה במשקל? בגלל רשלנות רפואית אני צריכה ללדת בניתוח קיסרי אלקטיבי. בלידה הקודמת, המרדים כיסח לי את הגב בזמן החדרת ההרדמה הספינאלית(שלוש נסיונות) והאשים אותי בזה שה"אנטומיה שלך לא בסדר"- האנטומיה שלי מצוינת אין לי מומים כלשהם! אני מחפשת מדקר סיני שיעשה לי את האילחוש בזמן הניתוח. מה אני אעשה אם לא אמצא דבר כזה?

21/09/2006 | 22:57 | מאת: צביה רן

ריקי, האם דיקור סיני יכול לשמש כהרדמה? אם כן, כתבי לי אתן לך שם של מטפלת בדיקור סיני. גם לא הבנתי שאם לא תוכלי לקבל אפידורל תצטרכי לעבור ניתוח קיסרי. למה אי אפשר לידה רגילה? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי

22/09/2006 | 08:38 | מאת: Riki

בלידה השלישית שלי היו מים מקוניאלים סמיכים וירידות בדופק והעובר לא ירד מעבר ל 2- בספינות: תקוע! הריצו אותי לניתוח קיסרי כאשר רק חצי מהבטן היתה מורדמת (אפידוראל אבל שכבתי על צד שמאל עם חמצן) הרופאים הבכירים (צוות שאני עובדת עימם שנים - אני אחות פגים) היו אצלי בחדר לידה לפני כל הדרמה והלכו הביתה. הניתוח נעשה ע"י מתמחים שעשו טעות בחתך הפנימי - חתכו נמוך מידי (לא ברחם אלא ניתקו את תעלת הלידה מהרחם) ולא ידעו איפה הם נמצאים. לאחר שאיבדתי הרבה דם ובסופו גם למעט זמן את ההכרה שלוש קריאות בביפר לכונן הגיע הכונן שבמקרה המומחיות שלו הוא שחזור נרתיקי. סופו של סיפור התאוששתי התינוק בריא וכבר לומד בכיתה א' ולי יש הצירות בנרתיק וחוסר גמישות שבגללו כל לידה מאז נעשה בקיסרי. ניסית כל מיני אמצעי מניעה: הגלולה- גרם לפגיעה בכבד וכולסטרול לזנק. אי אפשר מניעה מכנית בגלל המבנה. קרמים גורמים לי לרגישות (אני אלרגית למשהו במשחות) IUD לא נכנס בגלל המבנה של הנרתיק. אני צעירה ולא יכולתי לחשוב על קשירת חצוצרות במיוחד אחרי שעבדתי ב IVF. אני מטופלת כבר ע"י מדקר סיני (גם רופא המשפחה שלי). גם הוא מחפש מידע על אילחוש. בזמן ניתוח.

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה