מצטער על השאלה

דיון מתוך פורום  אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)

07/06/2007 | 12:46 | מאת: שואל ומחכה.

לו עיינתי בשורות קודמות הייתי מבין שד"ר היידש כבר לא מנהל את הפורום. בפורום היה המון המון מידע מועיל ואמין מדוע אינכם משאירים את הפורום כדי שנוכל לעיין בשאלות שלהם כבר ניתנו תשובות והושקע בהן הרבה מחשבה. הפורום גם אם אינו פעיל וא"א להוסיף לו הודעות יכול לעזור במידע להמון אנשים. כמו כן עליכם לציין שפורום מסויים הפסיק לפעול ולא לתת לגולשים (שמטבע הצטרכותם פורום כנ"ל במילא מצבם לחוץ וחלקם סובלים חרדת נטישה וחרדות אחרות). הוגן היה להשאיר את הפורום על כנו. למנוע כניסה של כותבים נוספים ולכתוב כמה מילים מבהירות על העדרותו של ד"ר היידש היקר.

לקריאה נוספת והעמקה
גולש יקר, השארת הפורום כפי שהוא היתה יוצרת הטעיה, לפיה הפורום פתוח. כמו כן, הפורום היה משמש במה להשמצות, ניבולי פה ופרסומות, ללא כל פיקוח מצד מנהל פורום פעיל. צוות האתר מקווה למצוא מחליף לד"ר הידש בהקדם האפשרי.
08/06/2007 | 17:34 | מאת: גולש יקר

ראיתי שעשו זאת ב-YNET. השאירו את הפורום לקריאה ולחיפוש שו"ת. אבל לא הייתה אפשרות להכנס ולהוסיף שאלות.(או גידופים, השמצות וניבולי פה) בפורום נצבר המון מידע והמון תשובות לשאלות שחבל שלא נוכל להנות מהם. כמובן שאיני מומחה לאינטרנט ואולי זה בלתי אפשרי. אבל הייתי שמח אם הייתם בודקים וכמובן מוצאים במהרה מנהל פורום חדש.

מנהלי פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)