תודה על התגובה המהירה
דיון מתוך פורום לקויות למידה
האבחון של בתי כלל רק את העובדות: המצב בלתי הפיך. ניתן רק לשפר , לא לתקן. לעזור לילדה בבית הספר, כלומר להמשיך לכתוב לה כשהיא מתעייפת. פשוט שנה שעברה כתבו המון בשפה ותורה. כתב היד של שירה היה כמעט בלתי קריא. כיום, לשפה יש מורה אחרת, אני לא יודעת אם היא מעודכנת או לא , אבל אין כל כך הרבה כתיבה , כמו שנה שעברה. לעומת זאת, אותה המורה נשארה בתורה ומלמדת גם חשבון. מבלי להתייחס כרגע למצב של בתי ובלי כל קשר לפורום, גם ילד ללא בעיות לפתור אין סוף תרגילים זה לא לעניין. אין המלצות נוספות לאיבחון, היו המלצות לתרגול בבית. כתב היד של בתי השתפר מאוד, אבל היא אטית כי היא רוצה שהוא יראה יפה. היא מאוד גאה בו ולמען האמת גם אני. כמו כן שנה שעברה היא קיבלה סיוע באופן פרטי ממורה שהתמחתה בהוראה מתקנת. כיום בתי לא רוצה להמשיך, כי זה בא על חשבון דברים אחרים, לטענתה. והיא די צודקת אם היא צריכה לכתוב כל כך הרבה..
ניליא בוקר טוב, דבריך בהודעה זו מחזקים את דעתי, כי יש להגיע להסכם עם המורים בבית הספר על כך שהילדה כותבת מינימום על מנת להבין ולתרגל, ולא מעבר לכך. אין כל סיבה לאמלל אותה. אני בטוחה כי דרך זו תביא לשיפור למידתה משום שלא תותש כל כך בכל פעם מחדש מן התהליך הלימודי. בהצלחה אלמוג