המנהלת אינה עוזרת כלל וכלל צריך להחליפה

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

15/08/2008 | 18:01 | מאת: -

הערה למנהלת הפורום החדשה: אשר לא יודעת לתת מתן עזרה ותמיכה חוץ משלומר ללכת לטיפול ושיחות ובלה בלה בלה.... לא שזה לא חשוב, אבל לפעמים צריך תמיכה מעבר .....נקודת מבט אחרת.. לפי דעתי ביאן עשתה את התפקיד טוב יותר משעושה המנהלת החדשה.... אפילו "?" נותנת תגובות שיותר עוזרת ותומכות ועוד הרבה אנשים בפורום זה שעוזרים מאשר מנהלת הפורום .... מה יש עוד לומר מזל שישנם אחרים שעושים את העבודה. אני מודה לכולם על כול העזרה והתמיכה חוץ מאשר מנהלת הפורום ....

15/08/2008 | 21:45 | מאת:

קודם כל מתוקה שלי אני מקבלת כל ביקורת באהבה. אני משתדלת לעשות את המיטב ולידיעתך הרבה מהפורום הזה מגיעות אלי לטלפון ומבקשות להתייעץ ואני מדברת ומייעצת שעות על גבי שעות ועם המון אהבה ותמיכה מכל הלב. אני מציעה שתתחילי לבדוק בציציות שלך מה לא בסדר אצלך שכל כך מפריע לך. נורא קל לבקר. שיהיה לך סוף שבוע מדהים ואני מקווה שתביני שאת טועה ובגדול. אני אוהבת את הבנות האלו בפורום הם בנפשי ואני לשירותם תמיד גם עם הם צריכות ייעוץ טלפוני ולדבר אני פה בשבילם בכל שעה. אני רואה בכך עבודת קודש.

16/08/2008 | 20:00 | מאת: ?

אורלי תורמת המון לפורום ובלעדיה סביר שהוא היה נסגר. אי אפשר לצפות שאופי התשובות של אורלי יהיה זהה לאופיה תשובותיה של ביאן שהרי כל אחת מהן מגיעה מכיוון אחר לחלוטין. איני חושבת שהתכתבות בפורום היא סוג של "עבודה" אלא יותר זכות - הזכות לעזור מצד אלה שעונים והזכות לשתף ולהיעזר מצד הפונים. ברור שכל אחד יכול להיות בשני צדדים אלה - הן לעזור והן להעזר. זה כל הרעיון של הפורום. הרי לא מדובר כאן בפורום "מומחה" המיועד למתן תשובות ע"י מנהל/ת הפורום בלבד אלא בפורום תמיכה. כל אחד מביע את עצמו/דעתו כפי שמוצא לנכון. יתכן מאוד ששילוב "איש מקצוע" דוגמת דיאטנית המתמחה בה"א/פסיכולוג/רופא יכולה לתרום בהבט המקצועי יותר. עם זאת הפורום שרד שנים רבות גם בלי אנשי מקצוע אלה. אם איני טועה, אורלי מנהלת את הפורום כבר 3 חודשים. לא מדובר בפרק זמן שמאפשר שיפוט מהימן. בכל מקרה את/ה מוזמנ/ת להמשיך לקרוא ולכתוב בפורום, לקחת ממנו את הדברים שנתפסים בעיניך כיעילים יותר ולהתעלם מהיתר. אני בטוחה שכוונותיה של אורלי תמיד טובות ואם נפגעת או היית חסר/ת שביעות רצון מתשובה ספציפית הרי שלא בהכרח שמדובר במשהו מגמתי/מייצג.

16/08/2008 | 23:16 | מאת:

תודה על העידוד והפרגון אני פה בשבילכן בנות ממניע נקי מאוד, כדי לעזור, לעודד ולתמוך ולא אחת אני עושה זאת גם מעבר לפורום. הילה המקסימה באה ממקום של מי שהיתה שם במחלה ואני באה ממקום של אמא שעברה זאת על בשרה עם בתה. אני לא באה לשפוט ולבקר אף אחת אני כל כך מבינה אתכן בנות, אני פה בשבילכן מכל הלב ועם כל האהבה ובכל עת, אני חושבת שהפורום הוא למען מטרה נעלה כדי לעודד ולעזור לבנות ומבחינתי זה קודש קודשים גם אם מישהי מבקרת וכועסת אני באמת לא נפגעת ולא כועסת עליה. אני אוהבת את כולם.