הפרעות אכילה

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

16/10/2012 | 10:17 | מאת: אבא מודאג

ביתי סובלת מהפרעות אכילה והיא כעת מאושפזת בשניידר בפעם השניה מאז החופש הגדול האשפוז הוא בעיקבות ירידה בדופק ולפי דברי הרופא הטיפול הוא במתן אוכל בזונדה וייצוב התיפקוד . באישפוז הראשון הטיפול היה זהה ואמרו לנו כי יש להמשיך טיפול במרפאות המתמחות בנושא הפרעות אכילה מאחר והמרפאות היו מלאות אי אפשר היה לקבוע לה טיפול מסודר ולכן אמרו שאנו צריכים לתת טיפול באופן פרטי הן אצל פסיכולוגית מומחית בתחום והן אצל דיאטנית ופסיכיאטרית וכעת אנו לא רואים שינויים ומודאגים מהמשך הטיפול אנו דורשים שפסיכיאטר יאבחן אותה באישפוז הנ"ל האם אנו פעלים נכון ואיך צריך לפעול בהמשך . לילדה יש מחשבות אובדניות ואני מודאג מאד .

לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2012 | 17:22 | מאת:

אין לכם מנוס מאישפוז כדי לייצב את הילדה אך אתם חייבים להבין שהטיפול העיקרי הוא בנפש, טיפול עם מטפל טוב, מה שנקרא נפש בריאה בגוף בריא. ברגע שהנפש תהיה בריאה והילדה תלמד להכיר עצמה מחדש ולקבל את עצמה מחדש והנפש תהיה בריאה יעברו גם המחשבות האובדניות שבאות מהמצב וכמובן מחוסר האיזון שנוצר בגוף כשכל המערכות מתחיל להשתגע.תנו לה במקביל לאשפוז טיפול נפשי טוב כדי שתחלים כי עיקר הטיפול במחלה זו היא לא האוכל אלא טיפול לנפש.

29/10/2012 | 08:01 | מאת: אבא מודאג

כעת ביתי מקבלת טיפול ע"י זונדה ואוכל משולב ע"י דיאטנית , אך לא מקבלת טיפול מספק לנפש לפי הרופאים מאחר ואין מקום במחלקה המתאימה לכך. ביתי תישאר במחלקה שבה היא מאושפזת עד 6.11.12 ורק אז תיבדק שוב האפשרות לאשפזה במחלקה המתאימה להפרעות אכילה כעת היא מטופלת גם ע"י כדורים שהפסיכיאטר נתן לה . כיצד ניתן לבדוק אפשרות להעבירה לבי"ח תל השומר וכיצד ניתן לברר אם להם יש מקום במחלקה ?