אישפוז

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

03/11/2010 | 13:01 | מאת: יעל

הגעתי למצוקה קשה מאוד כתוצאה מהפרעת האכילה.. יש לי מחשבות אובדניות שמטרידות אותי יום יום התחלתי טיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי במקביל וביקשו ממני להתחייב שלא אפגע בעצמי,היה לי קשה מאוד,היא ראתה את הקושי בעיינים שלי כשביקשה ממני לענות לה על כל מיני שאלות שקשורות לאובדנות.. הייתה אופציה שעלתה אבל היא ממש אופציה האחרונה שהיא רצתה לגעת בה..לאשפז אותי. מה ההשלכות שיכולות להיות לנערה בגילי[בת 17] שמתאפשזת בבי"ח פסיכיאטרי עד שהאובדנות תרגע.. מה קורה עם הבית ספר? צבא? החיים שאחרי? זה לא יכול להרוס לי את החיים?

לקריאה נוספת והעמקה
05/11/2010 | 10:13 | מאת:

יעל יקרה אין ספק שמה שאת מתארת פה זה מצב נפשי לא פשוט אליו נקלעת וכרגע את צריכה לחשוב רק איך לצאת מזה לחשוב על החיים שלך על ההווה ולא על העתיד. גם ככה בצבא אם יפתחו את התיק הרפואי שלך ויקראו אותו אז תהיה בעיה אז כרגע כל מה שמעניין אותך ואת צריכה להתמקד בו זה רק הבריאות הנפשית שלך כי אם הבריאות הנפשית לא תשתפר ואת תעשי מעשה אובדני ותגמרי את חייך אז בטח לא תלכי לצבא ולבית ספר ולא יהיו חיים אחרי ולכן כדי שיהיו חיים אחרי כל מה שצריך לעניין אותך כרגע זה ההווה ואיך לשפר את מצבך כרגע גם אם המחיר הוא אישפוז.

05/11/2010 | 17:04 | מאת: יעל

אני מטופלת באופן פרטי בהכל. גם פסיכולוגית ופסיכיאטרית לכן אין סיכוי שהצבא יעלה על זה. אבל האישפוז נורא מפחיד. כי אם יאשפזו אותי זה לא יהיה במחלקה להפרעות אכילה אלא בבי"ח פסיכאטרי כללי.הגעתי למחשבות אובדניות ממש חמורות[כך הפסיכיאטרית אומרת] ושבוע הבא אני הולכת אלייה שוב ונראה מה עושים. אני לא יודעת מה לעשות להבטיח סתם שלא אפגע בעצמי ובעצם לא להתאשפז? או להגיד ת'אמת ולאכול חרא והחיים שלי יהרסו לגמריי?