כשהשיער נושר.

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

23/05/2010 | 00:48 | מאת: אצבעונית

אני כל כך הרבה שנים חולה שהמחלה כבר הפכה להיות המציאות שלי. לא זוכרת מה היה לפניה...איך הרגשתי, מה שימח אותי ומה גרם לי לבכות... הסימפומים של המחלה מושרשים כל כך חזק ביום יום שלי שאני כבר לא רואה בהם משהו חריג. אבל מדי פעם קורים דברים שמזכירים לי שאני לא בסדר. רגעים בהם הגוף צועק שהוא עייף, שהוא רעב, שנמאס לו. השיער שלי תמיד נושר, אבל בתקופות שאני יורדת במשקל הוא נושר אפילו יותר. זה תמיד מפחיד אותי. אני מיד יוצאת בהצהרות לעצמי שאתחיל לקחת ויטמינים או שאשתדל לאכול יותר טוב. יום או יומיים אחרי אני כבר שוכחת מהכל.

23/05/2010 | 11:06 | מאת: מולאן

ואין התחלה אמצע וסוף ופתאום עוברת עוד שנה ואת אפילו לא זוכרת איך נגמרה שנה שעברה ומתי זו התחילה אני יודעת שאת המון המון זמן בזה כי את היית פה איתי ביחד לפני 5 שנים וזה + מה שכבר היה אם מישהו היה אומר לנו אז "מולאן ואצבעונית (שמת לב שרק לשתינו יש שמות מהאגדות? חח אני חשבתי שצריך להמציא שמות פה כמו בצ'אטים חחח) אתן תיפגשו פה עוד 5 שנים ותהיו עדיין במחלה שתיכן" הממ היית מאמינה??? אני בטוח לא.....!!!! זה הזוי וזה חראאאאאאא זבל של מחלה זבללל טוב מתי את מתחילה תטיפול??

23/05/2010 | 13:45 | מאת: דינדין

אני? עד היום עם קרחות בשיער שלא עוברות למרות שאני לוקחת מולטי ויטמין אקטיב לשיער וברזל אבל הנזק שגרמתי רק הזמן והגרוע יקח זמן לתקן את זה נראה לי כמה שנים.. יותר חשוב נשמה לפנות לעזרה דחופה..ומיידית ולנסות לחיות את טעם החיים היפים והמוצלחים כי יש אפשרות לצאת מזה..ובגדול לחיות ולהנות וגם מאוכל למרות שזה נראה לך עכשיו כל כך רחוק זה אפשרי מבטיחה לך.. אם תצתרכי משהו בשמחה אהבוה דינדין