בולומס אכילה...העלאתי במשקל 35 ק"ג מיותרים

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

03/11/2009 | 17:10 | מאת: ים

אני נלחמת בהשמנה כבר תקופה ארוכה מאוד, במהלכה אני עושה דיאטה מורידה המון וחוזרת לבולמוסי אכילה בלתי רגילים. לאחרונה התחלתי ישבתי עם עצמי והתחלתי לנתח כמה דברים שקוראים לי במהלך דיאטה ובמהלך הבולמוס. להפתעתי גיליתי שני דברים חשובים: 1. אני הכי מאושרת כשאני בדיאטה מרגישה נפלא בסופו של היום הראשון בדיאטה ומרגישה רע מאוד כאשר אני אוכלת 2. אחרי תקופה של דיאטה ברגע שאני מתחילה לקבל מחמאות אז מתחילות בולמוסי האכילה אני אוהבת לאכול נכון מי לא אבל מה שאני עושה זה לא אהבת אוכל כי אוכלת גם כשאני כבר לא יכולה ולא טעים לי. אני אוכלת לאחר הבולמוס יש תקופות שאני מקיאה בהם בכדי לשמור על המשקל ויש תקופות שאני פשוט הולכת לישון עם בטן נפוחה ודיכאון עמוק מה שאני לא מבינה זה למה אני עושה זאת לעצמי כשאני יורדת במשקל אני נראת נפלא אני יכולה לרדת 30 קילו בקלות יש לי תמונות שאני בהם רזונת הבעיה משתלטת לי על החיים ואני נמצאת במצב שהסובבים אותי לא כל כך סימפטיים לבעיות מסוג זה ויקבלו את העניין כחוסר שליטה ממני. אני מרגישה כאישה בתוך גוף שהוא לא שלה. אני מתביישת. הבטחון העצמי שלי יורד. ובעלי שהוא אהבת חיי ואוהב אותי מאוד לא אומר מילה. לא תרדי ולא תפסיקי פשוט נמצא שם אוהב אותי ללא תנאי. אבל אני לא יכולה להגיד לו על בעייתי. אני לא יכולה לחשוף את עצמי בצורה זו. בבקשה תעזרו לי בבקשה הגוף שלי מאותת לי על רעות.

לקריאה נוספת והעמקה
07/11/2009 | 18:52 | מאת: פבל

עד לא מזמן כל משלא עשיתי לא עזר לי להוריד משקל ולהשאר במצב שאני רציתי. עד שנסיתי שיטה פשוטה בעזרת חומרים טבעים לנקות את מערכת העיקול וירדתי במסה 6 ק"ג כבר אחרי 9 ימים. והרגשתי מצויין ומלאה מרץ, ולשמחתי הרבה התוצאה נשארה גם כשהפסקתי את התהליך. רוצים לדעת פרטים 052-8936259 פבל

08/11/2009 | 13:11 | מאת:

עד מתי עד מתי נראה לך שתוכלי להסתתר מאחורי מסכות? הרי בעלך אהבת חייך יגלה באיזה שהוא שלב ואז זו תהיה באמת סטירה אמיתית אין כמו האמת. בתי שהכירה את החבר שלה הדבר הראשון שהיא סיפרה לו זה את הסיפור שלה עם האנורקסיה וכל שעבר עליה בתקופה הזו והוא אוהב אותה כמו שהיא ומעריך מאוד מאוד את הכנות והאמת שהיא סיפרה לו אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היתה מספרת והוא היה יום אחד מגלה. ספרי לו הרי את אמרת שהוא אוהב אותך כמו שאת ללא תנאי וזה מהותה של האהבה והוא לא טיפש הוא בטח רואה שעובר עליך משהו והוא וודאי מאוד חסר אונים מולך כשהוא לא מבין מה עובר עליך. שתפי אותו, קבלי טיפול ותראי שדווקא כשיש מישהו שאוהב כל כך ותומך קל יותר לצאת מהמקום האפל הזה. את נשואה חשבת על ההשלכות של מה שאת עושה הלאה- אני מדברת על ילדים וכו'. בניית משפחה זו אחריות עצומה ואיך תקחי אותה אם את לא מסוגלת לקחת אחריות על חייך? מתוקה שלי לכי קבלי עזרה וטיפול ושתפי את בעלך אין לי ספק שהוא מקסים לפי הסיפורים שלך ובטוח יאהב ויתמוך ויעזור לך לצאת משם וכמו שאמרתי בשתיים יותר קל.