שבר בעצם סירה בן 3.5 שנים
דיון מתוך פורום אורתופדיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבחנה :-בן 35 , שבר נוןיוניון מלפני 3.5 שנים בערך ( לא היה סימנים וכאב) והתגלה באקראי בעקבות תאונה לפני כ4 חודשים מדובר על אי איחוי עם שינויים ציסטים סביב סקאפויד . טווח תנועה מלא , רגישות קלה על סקאפויד ללא סינוויטיס לפני חודשיים עברתי ניתוח עם דתל מעצם האגן עם קיבוע בחוט קי "היה חוסר עצם משולש כ0.8 ס"מ " היום אחרי חודשיים גבס עדיין אין חיבור (נעשו גם לפני כחודש צילום ) ואין חיבור או שינוי מלפני כחודש עו חודשיים צפי לביקור עוד כחודש (אז יהיה 3 חודשים אחרי ניתוח ) שאלתי היא האם יש סיכוי לחיבור בכלל? במידה ולא מה עושים ? יש תחליף (במידה וכן מה יש ומה מומלץ) ? יש משהו שאני יכול לעשות להחזרת היד למצב נורמלי ? במידה ונדרש להעלות תמונה אעלה בכיף . תודה רבה