שבר בעצם סירה בן 3.5 שנים

דיון מתוך פורום  אורתופדיית ילדים

20/06/2026 | 02:01 | מאת: קרי

אבחנה :-בן 35 , שבר נוןיוניון מלפני 3.5 שנים בערך ( לא היה סימנים וכאב) והתגלה באקראי בעקבות תאונה לפני כ4 חודשים מדובר על אי איחוי עם שינויים ציסטים סביב סקאפויד . טווח תנועה מלא , רגישות קלה על סקאפויד ללא סינוויטיס לפני חודשיים עברתי ניתוח עם דתל מעצם האגן עם קיבוע בחוט קי "היה חוסר עצם משולש כ0.8 ס"מ " היום אחרי חודשיים גבס עדיין אין חיבור (נעשו גם לפני כחודש צילום ) ואין חיבור או שינוי מלפני כחודש עו חודשיים צפי לביקור עוד כחודש (אז יהיה 3 חודשים אחרי ניתוח ) שאלתי היא האם יש סיכוי לחיבור בכלל? במידה ולא מה עושים ? יש תחליף (במידה וכן מה יש ומה מומלץ) ? יש משהו שאני יכול לעשות להחזרת היד למצב נורמלי ? במידה ונדרש להעלות תמונה אעלה בכיף . תודה רבה

מנהל פורום אורתופדיית ילדים