ירכיים
דיון מתוך פורום פיזיותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אני בת 55 ,בירך החיצוני יש קטע של חלק רדום,אני משתדלת לעשות יום יום הליכות , אני מנערת את הרגל כדי שהקטע התעורר,, אבל שום דבר לא קורה ,בשבוע האחרון כשאני הולכת הירך נירדם נוסף על הקטע הרדום ,אבל כשאני מנערת אותו את הרגל אז זה עובר,עכשיו אני מרגישה שהירך השני גם נירדם ועובר ,זה גם בשכיבה וגם בהליכה,יש לציין שאני שמנה,יושבת 8 שעות בעבודה מול מחשב,אבל מה שמעניין שחזרתי מחו"ל עם הליכה מאוד מפרכת ,מהבוקר עד הערב כמעט ללא הפסקה,ושם הרגשתי את הירכיים נרדמות בהליכה ,מה דעתך מה אני צריכה לעשות?תודה
שלום אסתר הבעיה יכולה לנבוע כתוצאה מלחץ על שורש עצב בעמוד השדרה התחתון או כתוצאה מלחץ מקומי במוצא העצב של הירך אני ממליץ ללכת לבדיקה של אורתופד בנושא .