התכווצות של התאומים
דיון מתוך פורום פיזיותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 41,מתעמלת כ3 פעמים בשבוע אימון הכולל אירובי של שעה(הליכה וריצה) בעבר ובזמן האחרון שוב יש לי בלילות התכווצויות של שריר התאומים ברגל אחת.(התכווצות כמו בהריון). מה הסיבה ומה אפשר לעשות? תודה
שלום שרית המון נכתב על הבעיה הזאת ותכלס אנחנו לא יודעים בדיוק מה הסיבה דבר ראשון כשזה קורה קומי ותעמדי על הרגל זה יפסיק את הכיווץ (אל תשארי במיטה ותצרחי זה לא עוזר). אני שולח לך כמה קישורים לנושא: http://www.emedicine.com/neuro/topic590.htm http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=639284&contrassID=2&subContrassID=1&sbSubContrassID=0