זזה לי חוליה בגב
דיון מתוך פורום פיזיותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב נפילה בבסיס לפני כמה ימים נאמר לי שזזה לי חוליה בגב התחתון. אינני יודעת מה עלי לעשות הכאבים ממשיכים איזה טיפולים יש לכך והאם אני צריכה לעשות גם בדיקת סי טי והאם זה ממולץ ?
אילו בדיקות עשית עד היום? ומה הסבירו לך בדיוק? לעתים, כתוצאה מחבלה, נוצר ספאזם שרירי (קישיון של השריר) והחוליה יכולה להסתובב, או לנוע בכיוון לא רצוי, וכאשר מטפלים בשריר ה"תפוס" / נוקשה, למעשה מטפלים בבעיה. בCT יש הרבה מאוד קרינה ולכן מנסים להמנע ממנו, אפשר לבצע בדיקות אחרות.
שלום סיוון קביעה שחוליה זזה ניתן לעשות רק על פי צילום רנטגן/CT/ MRI כל השאר זה רק לשון עממית (ומפחידה שלא לצורך) להגיד שמשהו קרה לך בגב